.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفقت استاندار بوشهر شد
نماینده بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد شفقت در استان مازندران گفت: شفقت در زمان تصدی استانداری مازندران کارنامه قابل قبولی از خود بجای نهاده و نمایندگان استان مازنداران با تغییر شفقت مخالف بودند.
شفقت استاندار بوشهر شد

ابوطالب شفقت استاندار سابق مازندران از سوی هیئت دولت برای استانداری بوشهر رای اعتماد گرفت .

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در جلسه امروز یكشنبه هیئت دولت، ابوطالب شفقت به عنوان استاندار جدید بوشهر، حبیب الله دهمرده به عنوان استاندار جدید كرمان و شعبانی به عنوان استاندار جدید استان مركزی انتخاب شدند.

رای اعتماد امروز هیئت دولت به شفقت برای تصدی استانداری بوشهر ضمن اینکه پایان تمام گمانه زنی های ضد و نقیضی که پس از رفتن افراشته درباره جانشین وی بر سر زبانها بود می باشد آغاز دوره جدیدی در مدیریت استان محسوب میشود .

ابوطالب شفقت که 30 ماه و 12 روز استانداری مازندران را در کارنامه خود دارد نهمین استاندار از ابتدای انقلاب تاکنون خواهد بود که سکان هدایت استان بوشهر را بدست میگیرد.

استانداری بوشهر از ابتدای انقلاب تا کنون پنج سرپرست و هشت استاندار را بخود دیده و با آمدن ابوطالب شفقت دوران جدید مدیریتی را باوی تجربه خواهد نمود .

هر چند که دوران استانداری شفقت مصادف با ماهای پایانی ماموریت دولت نهم می باشد و برخی از تحلیل گران استانی دوران مدیریت وی را در صورت ناکامی احمدی نژاد در دوره آینده انتخابات ریاست جمهوری دوران کوتاهی میدانند اما حضور وی و کارنامه قابل قبولی که از خود بجای خواهد گذاشت نقش تعیین کننده در استقبال افکار عمومی و ادامه مدیریت وی در استان بوشهر خواهد داشت .

غلامعلی میگلی نژاد نماینده بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با « خلیج فارس » در این مورد گفت  پس از عدم قبول پیشنهاد گزینه بومی نمایندگان برای استانداری بوشهر ، مجمع نمایندگان در میان گزینه های غیر بومی ایرج ندیمی را بهترین گزینه برای استانداری بوشهر دانسته و خواستار حضور وی در استانداری بوشهر بودند اما وزارت کشور با رد دوباره پیشنهاد و بدلیل بروز پاره ای مشکلات در استان ایلام و ضرورت حضور ندیمی در آن استان شفقت را بعنوان گزینه استانداری بوشهر برگزیده است .

وی درباره عملکرد شفقت در استان مازندران گفت: شفقت در زمان تصدی استانداری مازندران کارنامه قابل قبولی از خود بجای نهاده و نمایندگان استان مازنداران با تغییر شفقت مخالف بودند.

شمال نیوز انتصاب آقای شفقت به عنوان استاندار جدید بوشهر را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت می نماید


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دلسوزان استان 22 تير 1387
حيف اين مردمتعهد كه نميتواند براي استان خودخدمت كند وخوش به حال مردم استان بوشهر
حسين 23 تير 1387
اميدوارم كه موفق باشد .ولي خودمان هستيم اگر شما همه از آن راضي هستيد. اين تغيرات چه مناسبتي دارد
مهدی 23 تير 1387
خوش بحال مردم بوشهر!!!ایکاش از سه سال پیش شفقت را می بردند بوشهر تا اونها از وجودش مستفیذ بشن!آخه واقعا حیفه که فقط مردم مازندران از وجود شفقت بهره مند باشند
نا شناس 24 تير 1387
جناب آقای مهندس شفقت استاندار معظم استان بوشهر، استان شهید پرور و همیشه سرسبز مازندران مفتخر است که در طول حیات طیبه نظام مقدس اسلامی مردمی ترین و محبوب ترین چهره یک استاندار خدمتگزار ، صادق و امین را در زمان تصدی حضرتعالی به خود دیده است، اینک که با کوله باری از تعهد و تلاش خستگی ناپذیر به سمت استانداری استان بوشهر منصوب شده ایدچشمانی اشک بار را بدرقه راهتان نموده و آرزوی توفیق روز افزون را برای شما مسئلت می نمائیم. دست علی به همراهت و التماس دعا
نا شناس 24 تير 1387
بابا ای ولا
انشا الله انجا هم بدست توانا ایشان آباد می شود....
نا شناس 24 تير 1387
سلام بر شفقت فرزند صالح و مرد بزرگ مازندران، درود بر آنهمه غیرت، شجاعت، صداقت، همت و مردانگی، یقین داریم با وجدانی پاک نزد خداوند سربلند هستید. همیشه در قلبها جا دارید.
یا علی مدد
حامی واقعی عدالت 24 تير 1387
موفق باشند. خوش به حال بوشهری ها که پذیرای قدوم چنین بزرگواری خواهند بود.
محسن 24 تير 1387
نظر خانواده شفقت و سه بار نمایش دادین.پس نظر ما را هم چند بار نمایش بدین که خوشحالیم که شفقت رفت.چند سال استان تو مدت مدیریتش سوخت شد و رفت.خدا بداد بوشهریها برسه.
نا شناس 24 تير 1387
هركجاهستي يادماهم باش .
نا شناس 8 مرداد 1387
والا جناب شفقت توی مازندران که همه ی کوچه پس کوچه هاش رو میشناخت و از مشکلات بومیش خبر داشت عملکرد قابل قبولی نداشت(بجای پرسش از مسئولین از مردمش سوال کنید)
وای به حال بوشهریا برسه که استاندار جدیدشون تا یکی دوسال فقط باید وقت صرف کنه که تازه چم و خم کار دسش بیاد و ببینه دنیا دست کیه
البته تقصیر ایشون نیست تقصیر اونایی که ایشون رو انتخاب کردن همونایی که مثل همیشه هیچ منطقی پشت سیاستهاشون وجود نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.